PŘIPRAVILI JSME PRO VÁS OCHUTNÁVKU NOVÉ AMSTERDAMSKÉ ZNAČKY THE GRAY LABEL

GRECH & CO. Podkolenky Burlwood

Kód: GCO2006F/19-22 GCO2006F/23-26 GCO2006F/27-30 GCO2006F/31-34 Zvolte variantu
Akce
Neohodnoceno
Značka: GRECH & CO
330 Kč –30 %
GCO2006 Children's Organic Cotton Knee High Socks Burlwood Extra 0
330 Kč –30 % 231 Kč 191 Kč bez DPH
Skladem (>2 ks) Skladem (>2 ks) Skladem (>2 ks) Skladem (2 ks) Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
1.3.2024 1.3.2024 1.3.2024 1.3.2024 Zvolte variantu

Pohodlné podkolenky v nepřehlédnutelných barvách od GRECH & CO. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Ponožky a podkolenky této značky jsou vyrobeny v továrně s certifikací Global Organic Textile Standard (GOTS) - což je nejvyšší certifikace organických materiálů, která zajišťuje,  že je při výrobě uplatňován ekologický a sociálně uvědomělý přístup.

Žebrovaný styl - Super měkké a pohodlné - Bezešvá špička - Odolná pata - Navrženo tak, aby se během nošení nehrbilo - Navrženo v Evropě

PÉČE Perte naruby při teplotě 40 stupňů. Doporučujeme nechat uschnout na vzduchu; vyhněte se strojové sušičce. Nežehlit. 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Grech & Co. je další dánská značka, která je přesně podle našeho gusta. Jemné barvy v odstínech Kouzelného hračkářství, kvalita zpracování, recyklované materiály, žádná chemie a materiál poškozující přírodu. Každý kousek je navrhován tak, aby vás potěšil a nabídl krásu do každodenního života vás i vašich potomků. Život je pak lehčí a veselejší. Od Grech & Co. dovážíme sluneční brýle i s poutkem na krk a pouzdrem, batohy a ledvinky pro děti i dospělé, termolahve na pití i jídlo, kousátka, chrastítka a kšiltovky. A co se nám od nich líbí nejvíc? Brýle. Ty jsou jasný favorit. 

Grech & Co. se inspiruje moderní rodinou, založila ji Kaliforňanka Janet, matka 5 dětí v roce 2015. Výchova jejích 5 dětí při cestách po světě ji inspiruvala a ve své tvorbě propojuje funkci, praktičnost a styl. Drží se myšlenky, že jeden jediný předmět, jako je láhev na vodu, může být stejně milován a používán například matkou i synem, může mít velký dopad jak na naši osobní ekonomiku, tak na životní prostředí.