GRECH & CO. Podkolenky - Stone

Kód: GCO2006B/19-22 GCO2006B/23-26 Zvolte variantu
Akce SUPERSALE
Neohodnoceno
340 Kč –44 %
Návrh bez názvu 2024 09 21T072236.493
340 Kč –44 % 190 Kč 157 Kč bez DPH
Skladem (>2 ks) Skladem (>2 ks) Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
10.12.2025 10.12.2025 Zvolte variantu

Krásné dětské podkolenky od značky Grech&CO. 

  • Zde na e-shopu: není skladem
  • obchod Lesnická: není skladem
  • obchod Letná: není skladem
  • obchod Karlín: není skladem
  • obchod Anglická: není skladem

Detailní informace

Detailní popis produktu

Měkoučké a pohodlné podkolenky od Grech & Co. jsou ideální volbou pro každodenní nošení. Díky použití certifikované organické bavlny a výrobě v certifikovaných provozech splňují vysoké nároky na kvalitu, pohodlí i udržitelnost.

• Jemné, měkké a příjemné na nošení
• Vyrobené z certifikovaných organických materiálů
• Stylová barva Stone
• Skvělé pro děti na každý den

Materiál: 75 % GOTS organic cotton, 17 % polyamid, 5 % elastan

Péče: Prát naruby na 40 °C, nežehlit.

Doplňkové parametry

Kategorie: ponožky, spodní prádlo a pyžama
EAN: 6019901459439

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Grech & Co. je další dánská značka, která je přesně podle našeho gusta. Jemné barvy v odstínech Kouzelného hračkářství, kvalita zpracování, recyklované materiály, žádná chemie a materiál poškozující přírodu. Každý kousek je navrhován tak, aby vás potěšil a nabídl krásu do každodenního života vás i vašich potomků. Život je pak lehčí a veselejší. Od Grech & Co. dovážíme sluneční brýle i s poutkem na krk a pouzdrem, batohy a ledvinky pro děti i dospělé, termolahve na pití i jídlo, kousátka, chrastítka a kšiltovky. A co se nám od nich líbí nejvíc? Brýle. Ty jsou jasný favorit. 

Grech & Co. se inspiruje moderní rodinou, založila ji Kaliforňanka Janet, matka 5 dětí v roce 2015. Výchova jejích 5 dětí při cestách po světě ji inspiruvala a ve své tvorbě propojuje funkci, praktičnost a styl. Drží se myšlenky, že jeden jediný předmět, jako je láhev na vodu, může být stejně milován a používán například matkou i synem, může mít velký dopad jak na naši osobní ekonomiku, tak na životní prostředí.