KONGES SLOJD Thermo Lahev - CHERRY GLITTER

Kód: KS104307P00013ONESIZE
Novinka
Neohodnoceno
910 Kč 752 Kč bez DPH
Skladem (>2 ks)
Můžeme doručit do:
17.10.2025

Třpytivá termo láhev z nerezové oceli, která udrží nápoje teplé až 6 hodin a studené až 12 hodin.

  • Zde na e-shopu: skladem
  • obchod Lesnická: není skladem
  • obchod Letná: není skladem
  • obchod Karlín: není skladem
  • obchod Anglická: není skladem

Detailní informace

Detailní popis produktu

ChatGPT řekl:

Ideální pro školku, školu i výlety. Součástí balení jsou dvě víčka – jedno s brčkem pro pohodlné pití a druhé klasické šroubovací z nerezové oceli.


Detaily produktu:
• Udrží teplé nápoje až 6 hodin, studené až 12 hodin
• Dvě víčka – s brčkem a klasické nerezové víčko
• Třpytivý povrch a odolná konstrukce
• Objem: 350 ml
• Vhodná od 18 měsíců


Materiál:
• Láhev: 100 % nerezová ocel
• Víčko: polypropylen
• Brčko: 100 % silikon


Péče:
• Před prvním použitím omyjte ručně
• Po použití nápojů jako čaj, mléko nebo džus láhev ihned vyčistěte
• K čištění brčka použijte kartáček
• Nevhodné do mikrovlnné trouby ani myčky nádobí
• Nevystavujte přímému zdroji tepla ani nepřeplňujte horkou vodou


Upozornění:
• Nepoužívejte pro nápoje s teplotou nad 70 °C
• Nevhodné do mikrovlnné trouby
Certifikace
• Testováno a vyhovuje předpisům EU o styku s potravinami 10/2011 a 1935/2005

Doplňkové parametry

Kategorie: dětské lahve
Hmotnost: 0.235 kg
EAN: 5715681151938

Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Povinná pole

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Kreativní značka, která vzdává hold divokému, rozmanitému a dokonale nedokonalému životu s dětmi.

Jejím cílem je vytvářet promyšlené a kvalitní návrhy s využitím svých jedinečných potisků a barev. Veškeré oblečení je měkké na dotek a udržuje vaše ratolesti v pohodlí a bezpečí – ať už přijde déšť, slunce, dobré nebo špatné dny. 

KONGES SLOJD si klade za cíl, aby jejich oblečení, hračky a doplňky byly vyrobeny způsobem šetrným k životnímu prostředí a měly dlouhou životnost. Všechny produkty vytváří tak, aby přežily přítulné novorozence, dobrodružná batolata nebo zvědavé děti, a přesto byly předány dál – nejen sourozencům, ale i dalším generacím.