PŘIPRAVILI JSME PRO VÁS OCHUTNÁVKU NOVÉ AMSTERDAMSKÉ ZNAČKY THE GRAY LABEL

Hravost a elegance - to jsou holandské hvězdy Sticky Lemon a Monk&Anna

monk_anna_blog

image

Rádi bychom vám představili dvě značky, které jste si na Creammy oblíbili. Každá je úplně jiná – jedna je odvážná, barevná a super hravá, druhá je naopak minimalistická a elegantní. Pod oběma je podepsáno nizozemské studio Rilla go Rilla a my je naprosto milujeme. Sticky Lemon a Monk&Anna - seznamte se. Tyto značky založily v roce 2016 Simone, Dorien a Lotte - tři kreativky s vášní pro Japonsko, přírodu, módu a dobré řemeslo. 

Obě značky jsou vizuálně poměrně odlišné – co je ale podle vás obě spojuje?
Láska ke krásným věcem a láska k vyprávění malých příběhů, to spojuje obě značky. Kolekce Sticky Lemon jsou postaveny na tématech inspirovaných filmem nebo konkrétní událostí. Barvy produktů jsou pojmenovány po postavách ve filmu nebo konkrétním místem, věcí, díky kterým jsou jedinečné. Příběh se zviditelní v produktech, speciálních kresbách a stylové fotografii. Název Monk&Anna vychází z postav z filmu King Kong, je inspirován Japonskem, přírodou, módou a řemeslem obecně. Monk&Anna píše pro každý produkt malý příběh. Jedním z našich oblíbených je: „Vesmír se neskládá z atomů, ale z malých příběhů.“

Jak probíhají tvůrčí procesy – společně nebo odděleně?
Ačkoli Sticky Lemon a Monk&Anna navrhují stejní designéři, tvůrčí procesy jsou oddělené. Ale pro obě značky kreativní proces vždy začíná hrubým nápadem nebo inspirací. Může to být kniha, film, píseň nebo v podstatě jakákoli inspirace. Následně sbíráme materiály a barvy odpovídající této představě. Naším cílem je vytvářet nové barevné kombinace a kombinovat nové materiály. Sticky Lemon pomrkává do retro časů, Monk&Anna vytváří minimalističtější, ale estetický svět plný produktů v jemných zemitých tónech a s různými texturami. Během celého procesu sdílíme nápady s celým týmem. Tímto způsobem budujeme naše kolekce.

Kde hledáte inspiraci? Jak chytáte múzy?
Může to znít trochu nudně, ale inspiraci nacházíme všude. Ať je to skvělý film nebo inspirativní obrázek. Sticky Lemon nepracuje se sezónami, uvádíme jednu kolekci ročně. Kolekce jsou nadčasové a nestárnou. Jakmile jsou vyprodané, už je nevracíme.

1601698-grain-nougat-2-600

Monk&Anna se stará o roční období a uvádí na trh dvě kolekce ročně. Trendové prezentace Lidewije Edelkoorta a Christine Bolandové jsou velmi inspirativní. Neřídíme se rychlými trendy, ale používáme neutrálnější barvy a materiály a jednou za čas zářivou barvu, která opravdu vynikne.

Jak nacházíte rovnováhu mezi vaším podnikáním a osobním životem? Máte nějaké osvědčené metody, jak tyto dvě oblasti propojit?
Na tuto otázku je jen jedna odpověď: Milujeme svou práci!

Máte nějaké specifické pracovní rituály, které vám pomohou udržet produktivitu a kreativitu po celý den?
Nemáme konkrétní pracovní rituály. Kreativita u nás spíše plyne, ale když se náhodou přesytí nebo zastaví, zaměříme se na něco jiného a vrátíme se k tomu později.

Jak byste popsali značku Sticky Lemon pomocí tří slov? Jaké hodnoty a emoce chcete, aby tato značka u svých zákazníků vyvolala?
"Svérázný, hravý a šťastný." 
Sticky Lemon prostě chce vidět všechny děti, maličké i starší, šťastné a hravé. Chceme jim pomoci, aby měly to nejbarevnější a nejslunnější dětství!

A jak byste pomocí tří slov charakterizovali značku Monk & Anna?
"Příroda, Japonsko styl, příběhy."
Monk&Anna chce vytvářet kolekce krásných věcí navržených s velkou pečlivostí a se spoustou malých detailů. Všechny produkty jsou dodávány ve vlastních obalech, s vlastním příběhem a vlastním jménem.

Co můžeme v budoucnu očekávat od Sticky Lemon a Monk & Anny? Máte nějaké vzrušující plány a směry, kterými se značky ubírají?
Právě jsme vydali novou kolekci Monk&Anna Flowing thinking a pracujeme na nové kolekci Sticky Lemon, která bude uvedena na trh v květnu/červnu 2024. Zatím ji nemůžeme sdílet, ale bude opravdu úžasná.